Profilomslagsbild
Du följer nu
Fel vid följande av användare.
Den här användaren tillåter inte att andra användare följer dem.
Du följer redan den här användaren.
Din medlemskapsplan låter dig endast följa 0 användare. Uppgradera här.
Du har avföljt
Fel vid sluta följa användare.
Du har nu rekommenderat
Fel vid rekommendation vid användare.
Något gick fel. Var god uppdatera sidan och försök igen.
Email verifierad.
Använd avatar
$6 USD /timme
Flagga för PHILIPPINES
makati city, philippines
$6 USD /timme
Datum, tid och plats: 4:45 em
Gick med augusti 11, 2015
0 Rekommendationer

Marianne Camille A.

@mcrabrenica

0,0 (0 omdömen)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD /timme
Flagga för PHILIPPINES
makati city, philippines
$6 USD /timme
N/A
Slutförda jobb
N/A
Inom budget
N/A
Inom tid
N/A
Återanställningsgrad

Back Office Team Manager with Customer Service Exp

I am an energetic and enthusiastic person who enjoys a challenge and achieving personal goals. I am dedicated, hard working and able to apply myself to any task which I am faced with. I enjoy the environment and I find the work & customer service industry both interesting and satisfying. The opportunity to learn new skills, develop my career and prospects within the industry are vitally important to me. I have been working as a Quality Coach for a customer service company for 5 years and have been in the customer service industry for almost 10 years.

Kontakta Marianne Camille A. om ditt uppdrag

Logga in för att diskutera detaljer i chatten.

Recensioner

Ändringar sparade
Inga recensioner att se här!

Erfarenhet

Risk Compliance / Customer Due Diligence Team Manager

WHG CS Philippines
jan. 2018 - Nuvarande
Track and analyze team performance. Track and analyze daily volumes. Track and analyze Compliance control reports. Coordinate with company HOs to create/improve/change processes/procedures. Create weekly and monthly reports. Provide monthly coaching to improve team stats.

Quality Assurance Specialist/Quality Coach

WHG Customer Service Philippines
sep. 2010 - Nuvarande
Monitor performance to ensure proper procedures and policies are followed according to the QA Guidelines. Setting the quality system standards for e-mail & chats and updating them accordingly to the need of the business. Daily monitoring of agents' work and planning training in necessary fields in order to prevent re-occurrences of those mistakes in order to improve quality on incoming chats and e-mails. Coaching, directing, and providing accurate solutions for Customer Service Representatives.

Senior Risk Compliance / Customer Due Diligence Officer

WHG CS Philippines
sep. 2017 - jan. 2018 (4 månader, 1 dag)
Perform spot checks and provide feedback to teammates. Handle Compliance / Due Diligence escalations from teammates.

Kontakta Marianne Camille A. om ditt uppdrag

Logga in för att diskutera detaljer i chatten.

Verifikationer

Utvald Frilansare
Identitet verifierad
Betalning verifierad
Telefon verifierad
Email verifierad
Facebook-ansluten
Tidigare användare Nästa användare
Inbjudan skickades med framgång!
Tack! Vi har skickat en länk för aktivering av gratis kredit.
Något gick fel med ditt e-postmeddelande. Vänligen försök igen.
Registrerade Användare Totalt antal jobb publicerade
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Laddar förhandsgranskning
Tillstånd beviljat för geolokalisering.
Din inloggningssession har löpt ut och du har blivit utloggad. Logga in igen.