Profilomslagsbild
Du följer nu
Fel vid följande av användare.
Den här användaren tillåter inte att andra användare följer dem.
Du följer redan den här användaren.
Din medlemskapsplan låter dig endast följa 0 användare. Uppgradera här.
Du har avföljt
Fel vid sluta följa användare.
Du har nu rekommenderat
Fel vid rekommendation vid användare.
Något gick fel. Var god uppdatera sidan och försök igen.
Email verifierad.
Använd avatar
$5 USD /timme
Flagga för PHILIPPINES
$5 USD /timme
Datum, tid och plats: 7:40 fm
Gick med januari 15, 2019
0 Rekommendationer

Mary Grace L.

@MaryLandicho

0,0 (0 omdömen)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD /timme
Flagga för PHILIPPINES
$5 USD /timme
N/A
Slutförda jobb
N/A
Inom budget
N/A
Inom tid
N/A
Återanställningsgrad

Customer Service Specialist

I've been in the customer service field and e-commerce for more than a decade now. I have experience in handling escalated calls, emails, and chats. I also have experienced being a virtual customer service at Amazon where I was able to learn how to use Amazon Seller Central, contact customers for their feedback (using FeedbackGenius or Feedback Five), process refunds, create promotions, and do drop shipments through seller central, track them, answering emails using Zendesk and also working on the product listing. I also know how to file cases and upload listings on Amazon, eBay, Walmart, Faire, Kroger, Shopify, and other e-commerce platforms. I can do flat files if needed as well. I'm a fast learner person, can multitask. I'm highly motivated to grow professionally constantly. I consider myself responsible, a team player, and punctual especially meeting my deadlines. I'll accept all the challenges or jobs the company assign me with an interpersonal relationship. I also have an ability to work under high pressure, so as to solve problems efficiently and achieve goals set by the company.

Kontakta Mary Grace L. om ditt uppdrag

Logga in för att diskutera detaljer i chatten.

Recensioner

Ändringar sparade
Inga recensioner att se här!

Erfarenhet

EXECUTIVE ASSISTANT/ CUSTOMER SERVICE MANAGER

SUPERFOODS COMPANY
okt. 2018 - juni 2023 (4 år, 8 månader)
Acting as the point of contact among executives, employees, clients, and other external partners Format information for internal and external communication – memos, emails, presentations, reports Producing reports and presentations Handle customer service and other admin tasks

CUSTOMER SERVICE MANAGER

LISSE USA LLC
juni 2017 - dec. 2022 (5 år, 6 månader)
Handle escalated customer complaints through chats, emails, and calls. Provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution. Some of the tasks are working on negative product reviews, generating reports, checking seller feedback, dropshipping, and product listings for e-commerce accounts like eBay, Amazon, Walmart, Shopify, WordPress, and Etsy.

COLLECTION AGENT

ADVANCED CREDIT MANAGEMENT
mars 2017 - maj 2017 (2 månader, 1 dag)
Reach out to customer leads whose accounts are past due for years. Skip tracing using old information like address, phone number, email address, etc. Negotiate payment plans. Advise customers on alternative payment plans. Create repayment schedules based on customers’ financial situations.

Kontakta Mary Grace L. om ditt uppdrag

Logga in för att diskutera detaljer i chatten.

Verifikationer

Utvald Frilansare
Identitet verifierad
Betalning verifierad
Telefon verifierad
Email verifierad
Facebook-ansluten
Tidigare användare Nästa användare
Inbjudan skickades med framgång!
Tack! Vi har skickat en länk för aktivering av gratis kredit.
Något gick fel med ditt e-postmeddelande. Vänligen försök igen.
Registrerade Användare Totalt antal jobb publicerade
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Laddar förhandsgranskning
Tillstånd beviljat för geolokalisering.
Din inloggningssession har löpt ut och du har blivit utloggad. Logga in igen.